Воспитување

Нова метода – родителска кампања „капка по капка“

Дали некогаш сте слушнале за кампањата „капка по капка“ во маркетингот? Тоа обично значи билтен или други средства за комуникација каде што бизнисите полека градат доверба со потенцијалниот клиент. Интеракциите одговараат на ангажманот на клиентите, а содржината се испраќа врз основа на тоа како клиентите реагираат на е-пошта.

Слично на тоа, родителите можат да научат да комуницираат со своето дете кога тоа е подготвено да слуша. Исто како што е-поштата може да послужи како потсетник, родителите можат да користат кратки, чести моменти на предавање наместо долги предавања за децата. Идејата е дека можете полека да изградите врска, да споделувате информации со текот на времето во низа и да вклучите потсетници за минатите содржини.

Бидете одговорни за резултатите од родителството

И маркетингот и родителството се обидуваат да влијаат врз однесувањето и потребни се трпение и доследност за да бидат успешни. Додека маркетинг-професионалците поставуваат цели и ги менуваат стратегиите врз основа на исходите, многу родители реагираат врз основа на емоции. Брендовите сакаат да градат доверба со клиентите исто како што родителите сакаат да ги водат и поддржат своите деца со тоа што ќе останат во согласност со растот и развојот на нивното дете.

Во маркетингот, клучот е да се обезбедат корисни совети и алатки кои имаат непосредна вредност, така што клиентот ќе продолжи да ги отвора пораките во е-поштата. Потенцијалните клиенти чувствуваат дека веќе имаат корист од вашата содржина и ќе бидат склони да купат нешто од вас кога ќе се насочите кон продажбата. Има уметност во оваа маркетинг-техника. Најдобрите кампањи „капка по капка“ никогаш не ја покажуваат целосната приказна. Како трејлер за филм, го поттикнувате клиентот да сака да знае повеќе.

Родителите можат да научат многу вредни лекции од оваа маркетинг-стратегија. Замислете ја разликата помеѓу фрустриран родител кој вели: „Колку пати треба да ти кажам да не ги уриваш лего-коцките на сестра ти!“ во споредба со родител кој „капнува“ со информација додека вози дома. Може да кажете: „Сестра ти напорно работеше на замокот од лего и не заборавај да ја прашаш дали можеш да ѝ помогнеш кога ќе се вратиме дома“.

Слушајте со емпатија

Дотерувањето на начинот на кој ги давате вашите мислења и истакнувањето на суштинското учење се исто толку важни како и самите мислења. Многу родители имаат намера да бидат корисни, но ги разоткриваат идеите бидејќи честопати извршуваат повеќе задачи. Кампањите „капка по капка“ влијаат врз други потенцијални перспективи со собирање податоци за да се создадат увиди за клиентите, и зарем емпатијата не е златниот стандард на родителството, накратко?

Главната идеја е дека кога ќе видите однесување за кое сте загрижени, ментално забележете што сакате вашето дете да прави поинаку. Почекајте мирно време и место за да ги едуцирате за тоа што можат да прават и зошто треба да го прават тоа. Во моментот на однесување, како што е соборувањето на лего-коцки, можете да кажете: „Забележав дека го сруши проектот на сестра ти“ и искрено прашајте го детето за што се работи. Можете да слушате со емпатија и да поставувате прашања без осудување. Неопходно е да се обидете да ја артикулирате вашата загриженост со смиреност и флексибилно размислување.

Потврдете ги емоциите со прецизни зборови

Одвојте време кога нема непосредна криза кога можете да зборувате за тоа како би се чувствувале доколку некој им ги сруши лего-коцките. Ова може да изгради емпатија. Можете да зборувате за чувствата на љубомора или како да управувате со вжештените емоции пред да преземете акција.

Истражувањата покажуваат дека попрецизните зборови за емоциите помагаат да се регулираат тие емоции. Идејата е да се обезбедат насоки, валидација и поддршка кога тие не се во вжештена ситуација. Ова многу потсетува на тренирање. Кампањата за родителство може да ја примените на импулсивно однесување, здрава исхрана, мотивација за извршување на домашните задачи и наоѓање на придобивките од дисциплината или споделувањето на вашите семејни вредности.

Повторувањето и оригиналноста се клучни фактори кога станува збор за влијателен маркетинг. Совршен пример се компании како „Епл“ или „Мекдоналдс“, кои треба да продолжат да создаваат одлични маркетинг-материјали и исто така да смислуваат идеи што ги поттикнуваат луѓето.

Родителството е многу слично. Мора да продолжите да го правите она што функционира и да продолжите да измислувате различни методи на комуникација кои ја подобруваат вашата врска со детето. Секој родител би можел да биде инспириран од рекламната кампања на „Епл“ – „Мисли поинаку“, со тоа што ќе биде креативен, иновативен и приспособлив во изнаоѓање нови и различни начини за пристап во своето родителство.

Автор: д-р Лара Хонос Веб

Извор

Поврзани написи

Прашај психолог

Рубриката „Прашај психолог“ овозможува стручна поддршка од психолози и психотерапевти на родителите при справување и решавање одредени актуелни прашања од психолошка природа на нивните деца. На прашањата одговараат психолози и психотерапевти соработници на Деца.мк.

To top