Канадскиот терапевт Викторија Прудај предупредува дека на децата им оди полошо на училиште и се емоционално нестабилни поради прекумерната употреба на технологијата и „лошото“ родителство. Таа го опишала она што го гледа како загрижувачки тренд во однесувањето на децата.
„За време на мојата десетгодишна работа како детски терапевт, видов и продолжувам да гледам пад во социјалното, емоционалното и академското функционирање на децата. Како и наглото зголемување на тешкотиите во учењето и другите дијагнози“, предупредила таа и додала: „Децата денес се во катастрофална емоционална состојба и многу работи во нашиот модерен начин на живот водат до тоа. И покрај нашите најдобри намери, за жал, го менуваме мозокот на нашите деца во погрешна насока“.
Таа навела пет причини зошто се случува тоа:
-децата добиваат сè што сакаат кога сакаат и не поднесуваат да им се каже „не“;
-тие имаат многу ограничена социјална интеракција;
-родителите создаваат вештачки свет на забава за децата каде што не постои досада;
-децата премногу ја користат технологијата, што емотивно ги исклучува;
-родителите не поставуваат цврсти граници.
![](https://deca.mk/wp-content/uploads/2023/01/emocional.jpg)
Таа, исто така, нагласила дека родителите можат да направат разлика во животот на детето со „тренинг“ на неговиот мозок за да може успешно да функционира на социјално, емоционално и на образовно ниво. Ова е првенствено поставување на граници, земајќи го предвид она што е добро за детето, а не она што детето го сака во одреден момент, ограничување на употребата на технологијата и учење на децата на нивните обврски, што ќе биде одредена основа за нивната иднина.
912