Што е свесност за телото?

Свесност за телото е фраза што се користи за да се опише објективното разбирање на лицето за неговото физичко јас. Свесноста за телото е нешто што го развиваме во раното детство. Повеќето од нас се толку навикнати на нормалните обрасци на нашите тела и простор, што не размислуваат двапати да се движат во темна просторија или да одржуваат лични граници на просторот со другите луѓе. Интуитивно сме свесни за себе и за тоа како функционираат нашите тела.

Зошто е важно да му помогнам на моето дете да ја развие свесноста за телото?

Кај децата, овие проблеми можат да влијаат врз нивните социјални односи, да ги изолираат децата од играње игри со други, па дури и да предизвикаат загриженост за безбедноста. Затоа, важно е родителите да работат со деца за да помогнат да се развие свесноста за телото, особено ако забележите дека вашето дете не се развива со типична брзина.
Во продолжение се дадени неколку активности за тоа како да им се помогне на децата да ја развијат таа свесност:

  1. Игри пред огледало каде што детето ве гледа како изведувате и дејствувате (како го допирате носот) и ги копира, во меѓувреме додека допираме, ги именуваме деловите од телото и лицето.
    Друга активност со огледало е истражувајте во огледало. Гледајќи во големо или рачно огледало, предизвикајте ги децата да прикажат разни видови емоции на нивните лица: среќни, тажни, загрижени, исплашени и глупави.
    Автопортрети. Обезбедете цело огледало за децата да се видат себеси. Потоа замолете ги да нацртаат и да обојат слики од себе, вклучувајќи ги и сите главни делови од телото. Пресликувањето на движењата во песна или танц им помага на децата да видат од прва рака како нивните тела се движат и заземаат простор, што ја зголемува нивната просторна свест. Исто така, може да им помогне на децата да развијат тонус на мускулите, што е важно за развивање на грациозноста неопходна за трчање, одење, скокање и танцување.
  2. Парада. Поканете ги децата да изберат (или направат) музички/ритам инструмент. Водете ги на маршева парада со високи чекори низ собата или градината. Ќе развиете свесност, ритам и правилно држење и движење на телото.
  3. Имитирајте движења на животни, како што се „ползи како мечка“, „скокај како жаба“, „оди како рак“ итн. Покрај зајакнувањето на мускулите, ќе ги научите и на слушање команди.
  4. Направете активности за сечење и лепење, активности за налепници или загатки што означуваат делови од телото. Но и со самата активност сечење ќе ги развијат движењата на рацете и на прстите. Исто така, може да пишувате во песок или да месите тесто со вашето дете.
  5. Направете курс за пречки и вклучете просторни концепти кога го објаснувате курсот. На пример: ползи под масата, скокај над перницата, оди меѓу конусите, скокај на десната нога. Тешка работа, како туркање, влечење, носење, газење и скокање.
  6. Следи го лидерот. Водачот се движи на одредени начини (оди, прескокнува, скока итн.) низ просторот, додека децата ги имитираат движењата. Тие можат да додадат други движења, како што се држење за рака во воздух или свиткување на двата лакти настрана.
  7. Игра со топки. Играјте со топки, давајќи вербални команди што вклучуваат делови од телото. Ова може да вклучува: „тркалајте ја топката со врвовите на прстите“ и „лесно удирајте ја топката со ногата“.
  8. Меур-потера. Разнесете меурчиња за децата да ги бркаат, фаќаат, плескаат и кршат. Предизвикајте ги да избегнат налетување на нивните врсници или предмети во таа област.
  9. Цел кон целта. Обезбедете вреќи со грав, топки или разни мали играчки со различна тежина. Предизвикајте ги децата да ја фрлат и погодат целната кофа што е можно повеќе пати.
  10. Колку далеку? Покажете им на децата лесен начин за мерење растојанија, внатре или надвор. Користејќи ги само нозете, децата можат да одат пета до пета, сметајќи колку чекори ќе направат низ собата или од едната страна на градината до другата.
  11. Рацете го имаат. Обезбедете тесто за играње или глина за децата да манипулираат и да ја искусат со рацете и прстите. Тие, исто така, можат да направат мали тела, вклучувајќи ги сите потребни делови од телото.
  12. Играјте библиотека или книжарница. Водете ги децата да постават каса за библиотека или полици за книжарници со нивните сликовници. Тајната работа што придонесува за свесноста за телото е да ги носиш сите тешки книги.
    Сите овие активности бараат од децата да станат свесни за своето тело додека создаваат, се движат, танцуваат и зборуваат. Овие функции се важни за да им помогнат на децата да ја разберат просторната свест, јазичната свест, личниот простор и сетилното толкување.
    Децата учат преку игра. Кога детето нема силно чувство за свесност за телото, родителите можат да помогнат играјќи заедно на начин што ја зголемува изложеноста на предизвикувачи што ќе му помогнат на детето да ги апсорбира концептите на нивниот физички простор.


912

X