Студија на истражувачкиот центар „Пју“ покажала дека 70 отсто од јавноста смета дека е потешко да се биде родител денес отколку пред 20 или 30 години. Клучните предизвици наведени за воспитување на дете се општествените (т.е. злоупотреба на супстанции, притисок од врсници, телевизија/интернет/филмови итн.). Студијата, исто така, ја навела огромната важност на доброто родителство (т.е. подучување на морал, дисциплина и манири).
Децата се отпорни, експресивни и честопати изненадувачки независни – но дури и најсамоувереното дете има моменти кога му е потребна малку дополнителна поддршка. Тешкиот дел? Можеби не секогаш се изразуваат и го кажуваат тоа. Наместо тоа, нивната потреба за поврзаност може да се појави на суптилни начини – лош збор, неуспешеност во учењето или ненадејна промена во однесувањето. Приспособувањето на овие тивки знаци не бара родителска реформа, само малку свест и многу срце.
Еве ги нежните индиции дека на вашето дете би му требало малку повеќе поддршка од вас:
Вашето дете пцуе повеќе од вас
Иако истражувањата не наведуваат дефинитивно дека детето што користи непристоен јазик има потреба од зголемена родителска поддршка, тоа може да укаже на основни проблеми како што се емоционална вознемиреност, барање внимание или имитирање на другите, со што родителите треба да се справат со разбирање и соодветно водство.
Сте го замолиле вашето дете најмалку три пати да изврши некоја задача, но таа останува неизвршена
Кога конечно ќе ја започне задачата погрешно (со намера), вие ја извршувате сами, знаејќи длабоко во себе дека го продолжувате однесувањето. Децата можеби немаат чувство на сопственост или важност во задачите што им се доделени, гледајќи ги едноставно како „ваши“ задачи.
Истражување на Универзитетот „Корнел“ открило дека на некои деца можеби им недостигаат потребните вештини или самодоверба за ефикасно извршување на одредени задачи, што доведува до фрустрација и избегнување.
Вашето дете добива слаба оценка
Веднаш ги обвинува сите други, вклучувајќи го и наставникот, соучениците што прават премногу бучава, кучето што мокри на неговата домашна задача и вас што не ангажирате скап тутор како што прават грижливите родители.
Дете што добива слаби оценки може да биде знак дека родителите треба да обезбедат поголема поддршка преку поттикнување позитивна, поддржувачка и инклузивна средина, наместо да прибегнуваат кон притисок или казна. Студија од 2023 година предупредува дека постојаниот притисок може да доведе до академски слаб успех бидејќи може да ја исцрпи внатрешната мотивација на детето.
Детето е повикано во канцеларијата на директорот
Повикот во канцеларијата на директорот може да укаже на разни проблеми, како што се академски тешкотии, проблеми во однесувањето или социјални предизвици. Истражување од 2011 година покажува дека понекогаш проблемот не е недостиг на родителска поддршка, туку специфична ситуација што бара внимание.

Го „фаќате“ детето во модел на лажење
Лажењето е нормален дел од развојот на детството бидејќи ги одразува растечките когнитивни способности на детето, вклучувајќи разбирање на различни перспективи и манипулирање со ситуации. Но, ако детето постојано лаже, родителите треба да се обидат да ги идентификуваат и да се справат со сите основни проблеми, како што се страв, вознемиреност или недостиг на самодоверба.
Наместо да го праша детето дали ја напишало домашната задача, родителот може да каже: „Знам дека не си ја напишал. Ајде да разговараме зошто тоа не е добра идеја“. Ако лажењето стане постојан проблем или е придружено со други проблеми во однесувањето, родителите треба да побараат стручно водство од терапевт или советник.