Добре дојдовте во светот на IQ UP! – каде што образованието ги надминува традиционалните рамки преку иновативна комбинација од практична и СТЕМ-едукација (наука, технологија, инженерство и математика) и креативно програмирање. Нашиот пристап е осмислен да ги инспирира младите иноватори, поврзувајќи ги науката и технологијата со приказна, игра, експеримент, логика и дигитална креација.
Ајде да погледнеме како изгледа еден типичен IQ UP! час и зошто учењето кај нас е истовремено ефективно, забавно и инспиративно.
Моќта на приказната
Секој IQ UP! час започнува со интерактивна приказна што ја поставува сцената за дневната авантура во учењето. Нашите ликови – Биби, Боби и Оливер – ги водат децата низ сложени научни концепти на едноставен, близок и забавен начин. Преку наратив, децата емоционално се поврзуваат со темата, што значително ја зголемува нивната мотивација, разбирање и долгорочна меморија.
Практично истражување преку СТЕМ
По приказната, преминуваме во срцето на нашата програма – уникатни СТЕМ-активности. Тука настанува магијата.
Децата активно истражуваат преку:• Експерименти
• Истражувања
• Проекти
• Интерактивни игри и предизвици
• Логички задачи
• Мозочни вежби што ги активираат и двете хемисфери на мозокот.
Наместо пасивно учење, учениците градат реални електрични кола, извлекуваат ДНК, конструираат инженерски решенија и ги поврзуваат научните концепти со реалниот живот.

Креативно програмирање
Врвот на секој час е воведот во основите на програмирањето. Она што децата го научиле – сега го претвораат во дигитален проект со алатки што одговараат на нивната возраст и ниво.
На пример: • симулираат електрично коло што претходно го изградија,
• моделираат дигитално срце што пумпа крв,
• креираат анимирани приказни кои ја раскажуваат нивната експериментална авантура.
Програмирањето кај нас не е само учење синтакса. Тоа е: логика +
решавање проблеми +
креативен израз.

Поврзување на програмирањето со СТЕМ
Нашата методологија го интегрира кодирањето со сите СТЕМ-дисциплини. Преку програмирање децата: • визуализираат апстрактни концепти (на пр., проток на енергија, функционирање на органи),
• планираат, кодираат и тестираат сценарија,
• ги применуваат новостекнатите знаења во дигитален медиум.
Ова не само што го засилува разбирањето, туку го прави учењето поврзано, применливо и незаборавно.

Радоста на учењето
Замисли ја гордоста кај дете што ќе изгради вистински модел на електрично струјно коло, а потоа го симулира дигитално. Или создава модел на срце, а потоа го оживува со анимација.
Овие искуства: • ја зголемуваат самодовербата,
• ја зголемуваат желбата за истражување,
• ги охрабруваат децата да пробуваат, дури и ако згрешат.
Забава во функционалното учење
Кодирањето и дигиталното создавање кај IQ UP! не е само едукативно, туку и вистински забавно. Децата: • соработуваат,
• комуницираат
• и се поврзуваат преку активна игра и проекти.
Во време кога технологијата ги привлекува децата, ние ја претвораме нивната природна привлечност кон екраните во едукативна можност. На тој начин, IQ UP! ги трансформира учениците од пасивни консумери во активни креатори.
Во IQ UP! сме посветени на тоа да ги подготвиме децата за свет кој е дигитален, брз и комплексен. Со интеграција на практична СТЕМ-настава и креативно програмирање, ние создаваме образовно искуство што е: сеопфатно,
предизвикувачко
и истовремено длабоко инспиративно.
Придружи ни се во оваа едукативна револуција. Отвори свој IQ UP! училиштен центар во твојот град или општина. Дознај повеќе за оваа можност ОВДЕ!
Заедно да изградиме генерација што ќе мисли, ќе истражува и ќе создава со љубопитност, креативност и самодоверба.
IQ UP! – таму каде што приказната станува код, а науката – авантура.
(Комерцијална објава)