Многумина се согласуваат дека математиката не им е меѓу омилените предмети на децата на училиште и дека понекогаш им прави проблеми.

Неодамна на „Твитер“ започна опсежна дискусија за математичката задача на девојче од Бања Лука која ја сподели нејзиниот татко.

Како што објаснува таткото, девојчето при пресметувањето користело поинаков метод на собирање и одземање од оној што се бара во задачата. Сепак, иако и таа го добила точниот резултат, задачата не ѝ била призната, па наместо 12, таа не добила ниту еден поен.

– Дури и да го добие точниот резултат, детето добива 0 поени. Образовниот систем е убиец на креативното размислување – напишал разочараниот татко во описот на фотографијата и додал:

– Ова не води кон ништо. Децата треба да размислуваат како што сакаат наставниците. Мислам дека тоа не е правилно – пишува тој.

Во меѓувреме, многу луѓе се вклучија во дискусијата и ја коментираа фотографијата.

Многумина се согласуваат дека во овој случај образовниот систем потфрлил, но некои појаснија дека овде очигледно не се барал точниот резултат, туку акцентот бил ставен на процесот на решавање на задачата. Тие велат дека на ученичката сепак требало да ѝ се даде барем половина поен.

Фото: Twitter

Како што можете да видите на фотографијата, од ученикот беше побарано да пресмета со собирање и одземање.

Некои корисници напишаа дека девојката има подобра и побрза логика и дека наставниците на овој начин ја обесхрабруваат.

– Како наставник, можам да кажам дека колешката залутала во професијата. А на натпреварите се препознава секоја постапка која дава точно решение. Тоа јасно покажува дека детето знае да брои и дека ја користи процедурата што е најлесна за него – пишува еден интернет-корисник.

– Второ одделение. Токму тоа го прави моето дете. Тоа е прашање на процедура. Собирање и одземање со преминот во втори десетки. Тука нема простор за креативност, ќе видите зошто им е важно да ја научат оваа постапка, ќе им биде од корист – објаснува една мајка.

И покрај поделените мислења, мнозинството луѓе под фотографијата се согласија дека ова е идеален пример како децата се разочаруваат, почнуваат да се плашат и како предметот на училиште им станува одбивен.

Извор



912

X