Игротека

Краткиот училиштен одмор им помага на учениците подобро да учат

Додека родителите и училиштата се обидуваат да ги поддржат социјалните и емоционалните потреби на учениците – и да ги научат што треба да учат – некои образовни лидери пропуштаат една особено ефективна можност.

Министерството за образование на САД понуди насоки како да им се помогне на учениците да се справат со стресот и траумата од пандемијата и да се приспособат на физичкото присуство по долги периоди учење онлајн. Но, како некој што го проучува одморот во врска со развојот на детето, не можев да не забележам дека недостига одмор во упатствата.

Физичката активност и социјалната поврзаност што се случуваат за време на одморот му помагаат на детскиот мозок да работи и да се развива правилно со намалување на нивото на стрес, регулирање на нивниот нервен систем и дозволувајќи им да бидат поангажирани откако ќе се вратат во училницата.

Стресот и мозокот

Мозочната функција на лице во мирна состојба во голема мера е управувана од префронталниот кортекс, кој се справува со она што често се нарекува „извршни функции“ и способноста да ги регулира однесувањето и емоциите. Ова им овозможува на луѓето да ги следат инструкциите, да користат контекстни знаци за да ги решат проблемите, да обрнат внимание и да вклучат нови информации. Луѓето со повисоки нивоа на извршна функција имаат тенденција да имаат подобри резултати на училиште и да се чувствуваат подобро.

Оваа промена во функцијата на мозокот поврзана со стрес може да влијае и врз мотивацијата на учениците. Хроничниот, продолжен и непредвидлив стрес го инхибира ослободувањето на допамин, мозочна хемикалија која им помага на луѓето да чувствуваат задоволство и награда за време на учењето. Во оваа состојба предизвиците за учење веројатно ќе се перципираат како закани, кои ќе продолжат да активираат пореактивни мозочни региони и подлабоко ќе ја повредат способноста на личноста да учи.

3 начини на кои одморот помага во учењето

Можноста да се помине време на отворено во игра е толку важна што Обединетите нации ја прогласија за право на секое дете. Кога децата имаат одмор во безбедна средина што вклучува позитивни интеракции со возрасните и врсниците, имаат помалку проблеми со извршните функции и подобро однесување во училницата. Истражувањето на науката за мозокот го поддржува ова со тоа што покажува како три различни аспекти на одморот го намалуваат стресот и ја подобруваат извршната функција, помагајќи им на децата поуспешно да учат во текот на училишниот ден.

– Децата добиваат голем дел од времето на отворено и движење на одморите. Знаеме дека поголемата физичка активност на училиште е подобра за извршните функции и може да ги зголеми академските перформанси.

– Одморот е полн со повторливи и разновидни движења – трчање и бркање, замавнување, играње игри со топка и скокање јаже – кои им го враќаат пристапот на учениците до функциите на мозокот на повисоко ниво. Ова е причината зошто повеќекратните можности за одмор секој ден, во редовни интервали, можат да ги подобрат вниманието, учењето и целокупната благосостојба на учениците.

– Одморот е време кога децата можат да формираат значајни односи и да вежбаат социјални вештини – што може да биде критично за успехот на училиште.

Истражувањата јасно ги покажуваат придобивките од одморот за децата. Постојаното, предвидливо време за одмор – дури и повеќе од еднаш дневно – им помага на децата да го намалат стресот, да формираат социјални врски на училиште и да го подготват нивниот мозок повеќе за учење.

Автор: Вилијам Масеј

Извор

Поврзани написи

To top