Како може безбедно да им се даде слобода и независност на најмалите? Родителите можат да им овозможат простор за учење и истражување, што е корисно за градење самодоверба и разбирање на светот околу нив.
Прекумерното хеликоптер-родителство може да ги спречи децата да постигнат важни достигнувања, како што е учење да се облекуваат сами.
Во парковите децата можат да се остават да играат сами, нормално додека родителот ги гледа од далечина. Слободата не е поврзана само со движење, туку вклучува и носење сопствени одлуки, како избор на облека или активности. Во ресторани децата можат да изберат и да го нарачаат својот оброк, истовремено учејќи како да комуницираат со други лица од сите возрасти.
Слободата може да започне уште од периодот кога децата почнуваат да ги истражуваат кујнските шкафчиња и фиоки, во безбедна околина. Истражувањето и учењето се суштинско однесување кај малите деца, па треба да се избегнува постојаното ограничување велејќи „не“.
Принципи на родителство со слобода
Безбедно истражување – Родителите треба да обезбедат безбедна околина, но и простор за движење и истражување.
Поттикнување љубопитност – Следењето на децата додека истражуваат, дури и нешто што не е играчка, како далечински управувач, помага за нивното учење и развој.

Независност – Кога децата покажуваат желба за поголема самостојност, треба да им се овозможи да изберат облека или активности, соодветни на нивната возраст.
Надзор и заштита – Дури и кога им се дава слобода, надзорот е неопходен за безбедност, особено кога децата се одделени од возрасните.
Како децата да бидат безбедни додека растат?
Помош од други родители – Децата треба да знаат да побараат помош од мајка со деца која е најблиску, ако се чувствуваат небезбедно.
Поставување граници – Децата можат да се научат како да се заштитат, дури и ако тоа значи да се постават граници кон возрасните.
Избегнување контакт со непознати – Децата треба да знаат да побегнат ако непознат возрасен бара помош или ги носи на друго место.