Современите технологии зедоа голем замав и токму затоа децата денес се воспитуваат на поинаков начин. Се чини дека исчезнаа некои корисни вештини од претходниот период.

Во училиштата се изучуваа одредени вештини

Во Југославија децата учеа да работат многу подобро. И, што е најважно, тоа беа корисни вештини, оние што останаа со луѓето до крајот на нивниот живот. И да, не беше сè ограничено на работното време. Сите имаа хобија кои многу често се однесуваа на работа со раце.

Девојките знаеја да шијат, плетат, везат, а момчињата се разбираа во радио или електроника. Како резултат на тоа, до крајот на учебната година децата имаа стекнато многу различни вештини и способности. Сега, 10-годишник не се разликува многу од 18-годишник во овој поглед.

Децата повеќе комуницираа

Во минатото децата учеа како да разговараат со постарите, со помладите и со врсниците. Немаше избор, па дури и интровертите стапуваа во контакт и наоѓаа малку потивки игри како, на пример, шах, а не бучен фудбал во дворот.

Како резултат на тоа, генерално децата во Југославија имаа многу подобри комуникациски вештини. Тие израснаа во луѓе на кои не им беше проблем да разговараат со странец, а знаеја како подобро да одржуваат контакт со пријателите.

Знаеја како да го поправат скршеното

Современите деца некако се разгалени од потрошувачкото општество. И тие едноставно не гледаат потреба да го поправат тоа што е скршено. Зошто, ако можете да купите ново? Децата во Југославија знаеја да поправаат пегла, фустан, чевли, играчки и многу други работи. Во скандинавските земји, со многу висок просперитет на населението, дојдоа до истиот заклучок – зошто да купувате ново ако можете да го поправите старото? Меѓутоа, денешните деца не го знаат тоа.

Извор



912

X