Помина речиси една година откако неславниот коронавирус се рашири низ светот како молња. Многумина сметаат дека остана предолго – на луѓето им недостига животот од претходно, пред низата рестрикции и карантини, и тоа толку многу што веќе психичкото здравје кај многумина е нарушено. И додека тоа е очигледно кај возрасните, децата изгледа како да имаат уште поголема мака, ако се суди според поемата што неодамна беше објавена на „Твитер“. Не е обична поема – напишана е во пандемија и тоа од 7-годишно дете.

Џулија неодамна на „Твитер“ споделила фотографија од рачно напишаната поема, која ја зема предвид реалноста на пандемијата и постојаното комуницирање преку видеоповици. Песната е напишана од гледна точна на основец кој е премногу исцрпени за и понатаму да „зјапа“ во компјутерскиот екран за време на часовите и се чувствува дека тоа е единственото нешто што го прави деновиве. Поемата предизвикува многу реакции и емоции, без разлика во која ситуација сме, бидејќи е факт дека пандемијата ги промени нашите животи од корен, а социјалната интеракција е сведена на минимум.

Ова е неговата поема:

Здодевно онлајн-училиште.
Денес е само уште еден ден во долгата низа денови со зјапање во глупавиот екран.
Само здооодевно, здоодевно онлајн-училиште кое е единственото нешто што се случува.
Единственото нешто што се случува – единственото нешто што ќе се случи.

Изгледа дека, ова било задача за еден од неговите часови, па тој ја прочитал поемата наглас. Џулија, објаснила дека е неговата дадилка, па рекла дека детето се чувствува добро и покрај неговата авторска депресивна поема.

„Многумина од вас се загрижени за него. Ве уверувам дека е здрав и многу сакан и ова е тешко време за сите. И двајцата се забавуваме читајќи ги сите ваши коментари за поемата“, напишала Џулија на дополнителните твитови. Детето има многу хобија и интереси, а едно од нив е пишувањето. Џулија вели дека тој е брилијантен, слободен автор и не е единствената што размислува така.

Откако била објавена, поемата станала вирална. Многу луѓе ги потенцирале поетичните методи и структури искористени во поемата: работи како повторување (здодевно, здодевно) и реторичка прогресија (користење на различни времиња).

Други, пак, го пофалиле за сликата која ја претставува преку неговите зборови, правејќи ги работите директни на почетокот, а егзистенцијални на крајот од поемата.

Трети се шегуваат дека онлајн-учењето ги трансформира децата во Д-р Менхетен, лик од „Ди-Си Комикс“ универзумот кој покажува апатија и депресивност. Објавата предизвикала и појава на дискусија во врска со тоа дали онлајн-учењето е ефективно и колку им е лошо на децата поради целата ситуација со пандемијата.

Автор: Лукас Гарнелис и Робертас Лисицкис

Извор



912

X